مسوول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت چابهار:

اساس شکل‌گیری جامعه را مادران و بانوان بر عهده دارند

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه تحقق اعتدال و رسیدن به امت یکپارچه هدف نهایی جامعه الهی و قرآنی است گفت: اساس شکل‌گیری جامعه را مادران بر عهده داشته و می‌توانند در تحقق اهداف قرآنی تاثیرگذار باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام محمدجواد عبدالهی  مسوول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت چابهار در حاشیه برنامه محوری نشست هم‌اندیشی بانوان نخبه چابهار با موضوع نقش زنان در ایجاد تقریب و وحدت اظهار داشت: اساس شکل‌گیری جامعه را مادران بر عهده دارند و نقش زنان در اسلام یک نقش مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: این نشست به دلیل دریافت پیام وحدت و رساندن آن به بانوان جامعه اسلامی، برای همه ما حائز اهمیت است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار ادامه داد: جایگاه و نقش زن در اعتدال جامعه اسلامی پررنگ است همان طور که خداوند در قرآن کریم به ما دستور داده است تا در جامعه اسلامی، امت وسط (نه تفریط و نه افراط) باشیم.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: طبیعتاً برای رسیدن به این هدف قرآنی و الهی باید از خانواده شروع کنیم و این مادران هستند که باید فرزندان خود را طوری تربیت کنند که نتیجه تربیت آن‌ها و حضور فرزندان آن‌ها در جامعه، امت وسط و شایسته را شکل بدهد.

وحدت تنها راه سعادت و رسیدن به کمال است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز در این مراسم اظهار داشت: هفته وحدت نمادی است تا وحدت عملی را همان طور که در کشورمان آن را داریم گرامی بداریم و خدا را شاکریم که در این روز‌ها توانستیم برنامه‌های محوری متنوع و متعددی را در شهرستان چابهار اجرا کنیم.

رحمدل بامری گفت: مقام معظم رهبری منادی وحدت در جهان اسلام هستند و ملت شریف ایران نیز به پیروی از ولایت توانسته‌اند قله‌های مهمی را فتح کنند و درواقع همه با یکپارچگی توانسته‌ایم دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنیم.

به گفته وی، مسلمانان جهان باید آگاه بوده و دشمن‌شناس باشند و همچنین بر مشترکات یکدیگر واقف باشند، این سیره پیامبر اسلام (ص) و اصحاب پاکشان بود که به ما یاد دادند تا به ریسمان وحدت چنگ بزنیم.

فرماندار چابهار عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت مقام معظم رهبری همچنان برای ایجاد وحدت در میان امت واحده اسلام تلاش می‌کند تا در برابر ظالمان و ستمگران بایستد و مدافع حقوق مسلمانان در جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار