عزیزی خادم: با تمام وجود خود را مدیون شهدا می‌دانیم

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم یادواره شهدای چوار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم یادبود شهدای زمین چمن چوار که امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد اظهار داشت: از حضور جناب قاضی زاده هاشمی تشکر می‌کنم و همین گونه که او گفت حضور ما و تمام چیز‌هایی که ما داریم به برکت وجود شهدای گرانقدرمان است و اکنون ما وظیفه خودمون می‌دانیم که یاد شهدای عزیز را گرامی بداریم. به همین دلیل فدراسیون فوتبال برای اولین بار حرکت را انجام داد و از رئیس امور بنیاد شهید و ایثار گران دعوت کردیم که به در میان ما حاضر شوند و با حضور او یاد شهدا را گرامی بداریم.

او ادامه داد: امیدواریم همان گونه که فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است روز شهدای ورزشکار را بتوانیم در تقویم کشور جای گذاریم. امیدواریم هر کدام از ما خارج از مسئولیت خود بتوانیم قدمی در این راستا برداریم چرا که سعادت بزرگی است و فدراسیون فوتبال آمادگی لازم را دارد تا در تمام برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد آن‌ها را همراهی کند.

شهاب الدین عزیزی خادم در پایان صحبت‌های خود حاضر به پاسخگویی درباره بحث var و همچنین حضور خود در مجلس شورای اسلامی نشد و جمع خبرنگاران را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرامیتی
۲۲:۱۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
خادم شهدا. یا سلطانی فر و پیروزی؟؟

جناب عزيزى خادم یادتون باشه عملکردتون بشدت زیر ذربین هستش اولین خطا و اشتباهتون پرداخت ۲۷میلیارد پول بی زبون بیت المال ب کالدرون بود جوری ک استقلال ستاره شو فروخت تا پول استرا رو بده پیروزی با مساعدت پدرانه شما ستاره ای نفروخت و پول کالدرون داد

بس شدیدا مراقب خوش خدمتی هاتون باشین و از خون ونام پاک شهدا سواستفاده نکنین
آخرین اخبار