زندانی شدن مدیر مدرسه در پی تنبیه بدنی یک دانش آموز

انتشار تصویری از تنبیه بدنی یک دانش آموز هندی در مدرسه غیردولتی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که طی دو هفته گذشته اخبار مرتبط با تنبیه بدنی دو دانش آموز و فوت یکی از آنها در هند خبرساز شده بود، به تازگی نیز انتشار تصویری که تنبیه بدنی عجیب یک دانش آموز دیگر هندی را نشان می‌دهد، جنجال برانگیز شده است. در تصویر منتشر شده این دانش آموز در حالی که از پا آویزان شده دیده می شود. این اتفاق در یک مدرسه غیردولتی در منطقه میرزاپور واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

در این تصویر نشان داده شده که یکی از مسئولان مدرسه در حالی که پای این پسربچه را گرفته او را از بالکن به پایین آویزان کرده است. پس از انتشار این تصویر، مسئولان مدرسه توسط پلیس بازداشت و به زندان محکوم شدند. بنا به گزارش رسانه های محلی هند ظاهرا مدیر مدرسه، «سونو یاداو» دانش آموز کلاس دوم را به علت شیطنت حین غذاخوردن تنبیه کرد.

تنبیه دانش آموز

« رانجیت یاداو »، پدر این دانش آموز در این باره گفت: "اگر فرزندم کار ناشایستی انجام داده نباید اینطور بیرحمانه مورد تنبیه قرار می گرفت. این تنبیه ممکن بود جان فرزندم را به خطر بیندازد."

گفتنی است؛ تنبیه جنجالی این دانش آموز در حالی خبرساز شد که چندی پیش نیز یک دانش آموز هندوستانی بر اثر تنبیه معلم خود جانش را از دست داده بود. پیش از این نیز تنبیه بدنی یک دانش آموز در کلاس و مقابل همکلاسی هایش خبرساز شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مگه کلاس های هندوستان آنلاین برگزار نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دوره این رفتارهای پرخطر گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
بعضی از معلمها فک میکنن انگار از دماغ فیل افتادن فک میکنن اگه نباشن دنیا به اخر میرسه
آخرین اخبار