راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در سقز

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در شهرستان سقز مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری برای نصب و راه‌اندازی ۲ سایت جدید تلفن همراه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های تلفن همراه از ابتدای سال جاری اظهار کرد: این اقدامات در دو حوزه ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موبایل و راه اندازی سایت‌های جدید با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان صورت گرفته است.

حکمت به راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در محله‌های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره و عنوان کرد: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G هستند.

او با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی سایت جدید در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است؛ خاطرنشان کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این دو سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارتقاء کیفیت سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتوا‌ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیام از طریق صوت و تصویر، بهره‌مندی دانش آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه اندازی دو سایت مذکور اعلام کرد.

حکمت بیان کرد: توسعه و ارتقاء تکنولوژی‌ها و سایت‌های تلفن همراه در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان، همچنان جزیی از برنامه‌های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.