مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران:

ساختار شرکت گاز استان ایلام بازنگری می‌شود

کشاورز گفت: ساختار شرکت گاز استان ایلام بر اساس قابلیت‌های موجود و طرح‌های توسعه‌ای بازنگری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجید کشاورز مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در بازدید یک‌ روزه از شرکت گاز استان ایلام ، گفت: با توجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در استان ایلام در مراحل پایانی است، باید ساختاری متناسب با فعالیت‌های آتی شرکت بر مبنای خدمات رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآرایی و بازنگری شود.

او افزود: افزایش خدمات در شرکت گاز استان ایلام از طریق راه‌اندازی واحد‌های صنعتی عمده از جمله نیروگاه برق مهران، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران و چندین پروژه صنعتی دیگر در آینده نزدیک فراهم است که ایجاد تناسب بین میزان خدمات دهی به ذینفعان و ساختار شرکت با هدف چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در دستور کار مهندسی ساختار قرار می‌گیرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی و عملیات اجرایی شرکت گاز استان در حوزه شهری و روستایی گفت: هم‌اکنون گازرسانی به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی استان تحقق یافته است.

عباس شمس اللهی افزود: عملکرد شرکت گاز استان بر اساس شاخص‌های استراتژیک تعریف شده برای این شرکت در چند سال گذشته مطلوب بوده و پتانسیل وجود نیرو‌های جوان و با انرژی در چارت سازمانی نویدبخش ایجاد رضایتمندی در ارائه خدمات به ذینفعان و نیز افزایش تحقق اهداف استراتژیک بر اساس سند استراتژیک ابلاغی خواهد بود.

او در پایان گزارشی از آخرین وضعیت منابع انسانی موجود و ساختار سازمانی ارائه داد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در نیرو‌ها لازم است ساختار سازمانی شرکت نیز متناسب سازی شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.