آنچلوتی: مقابل بارسلونا عالی بودیم/ می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره پیروزی تیمش برابر بارسلونا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر بارسلونا در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: الکلاسیکو مهم‌ترین بازی است، اما متاسفانه این برد خوب ۳ امتیاز بیشتر ندارد. مقابل بارسلونا نمایش هوشمندانه‌ای ارائه کردیم. در دفاع عالی بودیم و در ضد حملات هم خطرناک عمل کردیم. از ابتدا برنامه ما همین بود. هرچند معتقدم وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، می‌توانستیم بهتر کار کنیم. ما تیمی منسجم هستیم و این انسجام را در بازی با بارسلونا نشان دادیم. رئال مادرید به طور ذاتی تیم باکیفیتی است و تلاش کردیم تا به بهترین فرم برسیم. از عملکرد و تعهد بازیکنانم کاملا راضی هستم. 

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت: ۲ مدافع امشب گلزنی کردند و این نشان می‌دهد که حتی مدافعان ما نیز شم گلزنی بالایی دارند و به خوبی در کار‌های هجومی شرکت می‌کنند. در کار‌های دفاعی عملکرد ما رضایت بخش بود و در تمام زمین به خوبی حریف را پرس کردیم. می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم، اما نشد. خوب دفاع کردن یک امتیاز بزرگ است. 

او درباره صحبت با کومان گفت: کار مربیان دشوار است و باید رو به جلو حرکت کنیم. دوست ندارم در مورد عملکرد تیم‌های رقیب و همکارانم اظهارنظر کنم. بارسلونا با توپ خیلی خوب کار می‌کرد و معتقدم این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی است. 

آنچلوتی در خصوص گلی که آلابا به ثمر رساند گفت: گلی که او به ثمر رساند یک گل معمولی نبود. همه ما از کیفیت بالای آلابا آگاه هستیم. 

او در واکنش به مصدومیت کورتوا عنوان کرد: او از ناحیه زانو درد داشت و فکر کردم مصدومیتش جدی است، اما توانست به بازی ادامه دهد. 


بیشتر بخوانید


سرمربی رئال مادرید درباره اهداف تیمش در فصل جاری گفت: می‌توانیم برای قهرمانی در تمام جام‌ها رقابت کنیم. امشب برابر تیم بزرگی بازی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. در مقاطعی تحت فشار هم بودیم، اما هرگز کنترل بازی را از دست ندادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار