داوران مهابادی برای قضاوت در لیگ برتر کشتی انتخاب شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۲ داور بین المللی مهابادی برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی در بخش‌های فرنگی و آزاد دعوت شدند.

قرنی مصطفی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با اعلام فدراسیون کشتی، ترکیب داوران حاضر در دور رفت بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های ایران جام یادگار امام (ره) اعلام شد.

وی افزود: "ابراهیم کریمی" و "هژار عباسی" از مهاباد برای قضاوت در این رقابت‌ها در بخش‌های فرنگی و آزاد انتخاب شدند.

مصطفی پور تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر کشتی در بخش آزاد از دوم آبان ماه با برگزاری مراسم وزن‌کشی و از سوم آبان با برگزاری دیدار تیم‌های پاس ناجا با فولادین ذوب آمل، فولادین ذوب آمل با مجتمع آلومینیوم حکمتی و پاس ناجا با مجتمع آلومینیوم حکمتی در تبریز آغاز شد.

وی اضافه کرد: همچنین از سوی دیگر طبق برنامه اعلام شده مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی نیز از ۱۰ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه "الف" شامل تیم‌های رعد پدافند ارتش، شهرداری مسجدسلیمان و شهدای امین‌آباد ری در آمل آغاز می‌شود.

ابراهیم کریمی رئیس هیات کشتی مهاباد و آذربایجان‌غربی است که بیش از ۱۶ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

هژار عباسی نیز داور بین‌المللی این شهرستان است از سال ۲۰۱۶ موفق به کسب درجه یک داوری کشتی شده و در بیش از ۱۱ مسابقه برون مرزی در رقابت‌های بین‌المللی مختلف قضاوت کرده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.