دستگیری فروشنده اسکناس جعلی در فضای مجازی

فردی که اقدام به تبلیغ و فروش اسکناس جعلی در فضای مجازی می‌کرد،دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت:شناسایی فردی که اقدام به فروش اسکناس جعلی با نصف قیمت در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ کرد،به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی مالکان صفحه اینستاگرام که ساکن شهر شمالی کشوربوده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی متهم دستگیر شد.

سرهنگ خورشاد گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این متهم به تازگی اقدامات خود را آغاز کرده بودند و بلافاصله پس از فعالیت دستگیر شدند و تا کنون از منزل متهم تعداد ۳۷۴ برگ اسکناس ۵۰ هزار تومانی جعلی کشف شده است، همچنین پرونده با مستندات پلیس به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال شد.

او به شهروندان توصیه کرد: از خرید اسکناس‌های جعلی اجتناب کنند چرا که استفاده از پول‌های جعلی برای آن‌ها نیز دردسرساز خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار