مصوبات سفر رئیس جمهور باعث رونق بخش تولید در اردبیل می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مصوبات ارزشمند هشتمین سفر استانی رئیس جمهور برای شهرک‌های صنعتی استان باعث رونق بخش تولید خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به امضا رسید که یقیناً اجرای آن باعث رونق بخش تولید استان خواهد شد.

او افزود: قبل از حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان اردبیل، پیگیری‌ها و جلسات متعددی توسط استاندار و مدیران استانی با مسئولین نهاد ریاست جمهوری انجام شد که این جلسات و پیگیری ها، منتج به مصوبات بسیار مناسبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، ایجاد تاسیسات پست برق، کمک به اجرای تصفیه خانه‌های فاضلاب و تکمیل ساختمان فن آوری و کسب و کار از جمله مصوباتی بود که در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل حاصل شد.

اهلی ادامه داد: تامین اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی و اجرای پروژه‌های زیرساختی در آن، از توان این شرکت خارج بوده و نیازمند اعتبارات ملی و استانی است که بی شک اجرای این مصوبات و تخصیص اعتبارات مصوب، نقطه عطفی بر افزایش سرمایه گذاری‌ها در استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار