مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

نصف جایگاه های سوخت کشور فعال هستند/ حل مشکل سوخت رسانی تا ظهر فردا

سالاری نسب گفت: هم اکنون حدود ۵۰ درصد جایگاه ها وارد مدار سوخت رسانی دستی شده اند و در برخی از جایگاه ها امکان عرضه سوخت با کارت فراهم شده است.

به گزارش  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سالاری‌نسب، مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت و گوی ۱۸:۳۰ تصریح کرد: بعد از اتفاقی که در سیستم سوخت رسانی افتاد، بلافاصله مدیریت بحران در مجموع پالایشگاه ها شکل گرفت و بعد از بررسی روش های مختلف، مقرر شد مجرای عرضه به صورت دستی انجام شود.

او ادامه داد: هم اکنون حدود ۵۰ درصد جایگاه ها وارد مدار سوخت رسانی دستی شده اند و در برخی از جایگاه ها امکان عرضه سوخت با کارت فراهم شده است.

این مقام مسئول گفت: نیروهای ما در سراسر کشور در تلاش برای رفع مشکل سامانه سوخت هستند و پیش بینی می شود تا ظهر فردا مشکل سوخت رسانی حل شود.

فعالیت 40 درصد جایگاه‌های سوخت در کشور

رضانواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور در این خصوص تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد جایگاه‌های سوخت در کشور فعال شده‌اند.

او ادامه داد: امروز ۶۰ هزار نازل سوخت متوقف شد و گستره آن در کل کشور  زیاد و در حد بحران بود و تیم بحران وارد عمل شده است.

 

تلاش کارشناسان برای رفع نقص سامانه عرضه سوخت

ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: حدود هزار و 700 جایگاه در کل کشور، سوخت را بصورت دستی یا آفلاین عرضه می کنند.

او ادامه داد: کارشناسان سعی دارند نقص سامانه را سریعاً برطرف کنند تا عرضه بنزین را بصورت سامانه ای هم انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.