رمزینه خوان یاریگیر دانش آموزان در ایام کرونا/نرم افزاری که نیازمند تقویت است

با آمدن کرونا و آموزش مجازی کد‌هایی بر روی برخی کتاب‌های درسی طراحی شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، به سراغ یک مدرسه و دانش آموزان آن رفتیم تا ببینیم این کد‌ها چه کاربردی دارند؟

دانش آموزی به خبرنگار ما می‌گوید:نرم افزار را در گوشی نصب کرده و بعدازظهر‌ها در خانه درس‌ها را مرور و یاد می‌گیرد.

دانش آموز دیگری هم بیان کرد:نرم افزار خوبی است، اما مشکلاتی هم دارد اینکه شامل تمامی کتاب‌ها نمی‌شود و فیلم‌ها بسیار کوتاه هستند.

نظر یکی از والدین رو هم جویا شدیم که گفت:در گوشی برای فرزندم نصب کردم و تاحدودی یاری رسان والدین است، اما اگر مشکلات این نرم افزار برطرف شود می‌تواند یک تجربه موفق در زمینه آموزشی در ایام کرونا برای دانش آموزان باشد.

ایجاد فرصت برابر آموزشی با رمزینه

زمانی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: رمزینه‌ها به کمک دانش آموزان و معلمین آمده و یک فرصت برابر آموزش به ویژه برای دانش آموزان مناطق محروم به وجود آورده است.

او بابیان اینکه دانش آموزان برای استفاده از این نرم افزار باید رمزینه خوان رشد را درگوشی همراه نصب کنند بیان کرد:دانش‌آموزان، معلمان و اولیا با نگه داشتن گوشی‌های هوشمند و یا صفحه تبلت روی رمزینه‌های درج شده بر روی کتاب‌های درسی، می‌توانند به محتوا‌های آموزشی دسترسی پیدا کنند.

زمانی گفت: امسال ۳۰۵ عنوان کتاب در دوران ابتدایی و متوسطه اول و دوم و ۱۰۵ عنوان کتاب در کاردانش و فنی حرفه‌ای به این نرم افزار متصل هستند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.