حضور فعالان صنعت خرمای بوشهر در نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته

فعالان صنعت خرمای استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته در محل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته از ۵ تا ۸ آبان در محل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس برپاست و فعالان حوزه خرمای بوشهر در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می‌کنند.

او افزود: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات مربوط به خرما و رونق بیشتر بازار خرمای استان بوشهر در داخل و خارج از کشور است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور صاحبان خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی کشور و کشور‌های همسایه و همچنین حضور رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها برگزار شده است و همچنین برگزاری جلسات با حضور تاجران داخلی و خارجی و نیز برگزاری همایش‌های آموزشی با محوریت کشور‌های اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و کشور‌های عضو D۸ از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

استان بوشهر با تولید ۱۶۵ هزار تن محصول از نخلستان‌های خود، یکی از استان‌های مهم خرماخیز کشور به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.