آغاز علمک گذاری گاز در ۱۳ روستای چالدران

رئیس اداره گاز چالدران از شروع علمک گذاری در ۱۳ روستای این شهرستان خبر داد.

 

 رضا فرهادی رئیس گاز شهرستان چالدران در بازدید از پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های محور شادلو، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: طی روز‌های اخیر علمک‌زنی در روستا‌های قهرمان کندی، آرخاشان، شادلوی سفلی، جلیل کندی و نیز ریحانلوی علیا، وسطی و سفلی به اتمام رسیده است.

وی با اعلام اینکه علمک گذاری روستا‌های اروج کندی، حالحال سفلی و علیا، جنگ تپه، دلک وردی و قلی دیزج هم در مراحل پایانی است و به زودی به اتمام خواهد رسید، افزود: برای انجام شبکه‌گذاری و علمک زنی در این ۱۳ روستا در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره گاز چالدران همچنین بر تکمیل فرایند گازرسانی به روستا‌های محور بدولی نیز اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستا‌های چالدران یکی از آرزو‌های دیرینه مردم این منطقه بود که با همت کارکنان شرکت گاز شروع و در حال اجراست.

فرهادی با تاکید بر اینکه سرعت اجرای پروژه‌ها اعم از نصب علمک و شبکه گذاری داخل روستا‌ها از سرعت مطلوبی برخوردار است، افزود: این امر باعث ارتقاء سطح رضایتمندی مردم شده است.

وی در ادامه با اشاره به تداوم اجرای عملیات گازرسانی به روستا‌های این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در میان خانوار روستایی چالدران ۴۹ درصد است که با بهره‌برداری از گاز روستا‌های در حال گازرسانی، این میزان به بیش از ۵۸ در صد خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.