مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خبر داد؛

احداث ۶۶ فضای آموزشی در ایلام طی دو سال گذشته

رحیمی گفت: طی دو سال گذشته ۶۶ مدرسه با ۲۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف شهری و روستایی استان به بهره برداری رسیده و یا در آستانه بهره برداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نصرت الله رحیمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: علاوه بر این ۱۰ چمن مصنوعی دانش آموزی و چهار سالن ورزشی نیز بهره برداری شده و به سرانه فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان اضافه شده و همچنین پیگیری و تکمیل دو سالن ورزشی و دو استخر دانش آموزی دیگر نیز در دست اقدام است.

او عایقکاری ۷۸ هزار متر مربع از سقف مدارس، عقد قرارداد برای احداث ۲۰ سرویس بهداشتی در مدارس فاقد سرویس و آغاز عملیات اجرایی۳۶ چشمه سرویس بهداشتی جدید در مدارس در آینده نزدیک را از دیگر اقدام‌های این اداره کل برای تقویت زیرساخت‌های آموزشی مدارس عنوان کرد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد:همچنین طی دو سال گذشته یک هزار و ۴۰۵ بخاری نفتی در کلاس‌های درس جمع آوری و به سیستم‌های استاندارد مجهز و بخش عظیمی از موتورخانه مدارس سطح استان از محل اعتبار‌های سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بازسازی شدند.

او با ذکر اینکه در این مدت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس تازه تاسیس و مدارس قدیمی خریداری و توزیع شده است، افزود: ۷۰ میلیارد ریال تجهیزات دیگر نیز از محل اعتبار‌های ملی سال جاری بزودی خریداری و در مدارس استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.