آموزش های حرفه ای برای رانندگان جدید الورود اجباری شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از اجباری شدن آموزش های حرفه ای برای رانندگان جدیدالورود در حوزه حمل و نقل بار و مسافر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از جاده های استان البرز گفت: در تفاهمنامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد شده است پس از این رانندگان حمل و نقل مسافر و بار باید دوره آموزش های حرفه ای را گذرانده و سپس مشغول به کار شوند که این موضوع به صورت قانونی است و باید اجرایی شود.

او در ادامه با بیان این که تردد در جاده های البرز چهار برابر میانگین کشوری است، گفت: به دلیل حجم ترددها در البرز، جاده های استان نیازمند نگاه و توجه ویژه ملی است که به همین منظور تعریض گلوگاه های اتوبان کرج- قزوین و محور کرج چالوس در دستور کار قرار دارد، مطالعات آن انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری کشور همچنین از بازگشایی محور شمشک به دیزین خبر داد و افزود: به دلیل ریزش کوه این محور در شش سال گذشته مسدود بود که به همت راهداری البرز هم اکنون این محور بازگشایی شده و عملیات ایمن سازی آن تا رسیدن به حد مطلوب ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.