کلنگ احداث واحد تولید آب انگور در چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد

عملیات احداث واحد تولید آب انگور در شهر ناغان استان چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح احداث واحد تولید آب انگور کلنگ زنی و به سرمایه‌گذار تحویل داده شد، گفت: در صورت بهره‌برداری کامل برای حدود ۴۶ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه وجود باغات پربار از جمله انگور یکی از ظرفیت‌های شهر ناغان است، گفت: طرح تهیه انواع آب میوه به صورت کنسانتره یا تازه باتوجه به ظرفیت‌های این منطقه در مساحت دو هکتار کلید می‌خورد.

مدیرعامل شرکت‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح امروز به سرمایه‌گذار تحویل داده شد، افزود: سرمایه‌گذار طرح مدت زمان ساخت این واحد تولیدی را کمتر از یک سال اعلام کرده و در صورت بهره‌برداری کامل برای حدود ۴۶ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: عملیات ساخت واحد تولید آب انگور در شهرک صنعتی ناغان با ۳۷ هکتار اراضی در اختیار و ۳۷ زمین دارای سند ساخت خواهد شد که مساحت زمین فاز عملیاتی این پروژه ۲۱ هکتار و مساحت زمین صنعتی آن ۲۹ هکتار است.


بیشتر بخوانید


فلاح آب مورد نیاز برای فاز‌های عملیاتی را ۱۵ لیتر بر ثانیه دانست و گفت: تاکنون ۷ لیتر از این مقدار آب تأمین شده است همچنین برق مورد نیاز ۵ مگابایت است که همه این مقدار برای پروژه تامین شد.

او با بیان اینکه میزان گاز تأمین شده ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت است، ادامه داد: زیرساخت‌های مخابراتی اعم از تلفن ثابت و فیبر نوری، تصفیه‌خانه فاضلاب، ماشین‌آلات آتش‌نشانی، فضای سبز و ... هنوز تامین نشده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان سرمایه کل پروژه را ۳۱۹ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال دانست و گفت: این پروژه اولین واحد صنعتی در این شهرک است که با تاکید بر پیشرفت شهرستان‌های کمتر برخوردار در آینده شاهد پروژه‌های بزرگتری خواهیم بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار