جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول

آمار‌های جدید نشان می‌دهد بیش از ۲۲۳ میلیون بیمار کرونایی در جهان بهبود یافته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۲۴۶ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۰۹ نفر، شمار جان باختگان به ۴ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۴۳۹ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۲۳ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۴۲۶ نفر افزایش یافته است.

تا این لحظه آمریکا همچنان با بیش از ۴۶ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۴ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۱ میلیون نفر و انگلیس و روسیه با بیش از ۸ میلیون نفر و ترکیه و فرانسه با بیش از ۷ میلیون نفر در صدر جدول بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبود یافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت.

با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان جهانی بهداشت در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار