امام جمعه مهاباد:

استاندار جدید آذربایجان غربی را با همدلی همراهی کنیم

امام جمعه مهاباد با اشاره به معرفی استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: همه باید دست به دست هم داده و با وحدت و همدلی محمد صادق معتمدیان را در توسعه و پیشرفت استان همراهی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن تبریک انتخاب شایسته '' معتمدیان" به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: وی نیز باید توزیع عادلانه منابع در حوزه تحت مدیریت خود و جلوگیری از تبعیض در مناطق مختلف استان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: براساس وعده‌های انتخاباتی رییس جمهوری انتظارات زیادی در حوزه توزیع عادلانه منابع و همچنین اصل شایسته سالاری به وجود آمده که امیدواریم این روند در سطح جامعه نمود عینی گرفته و زمینه اتحاد و همدلی را فراهم کند.

امام جمعه مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق هم، افزود: شهریاری سرمنشا خدمات ارزنده و قابل قبولی در استان بوده و تمام تلاش خود را تا حد توان برای خدمت به مردم به کار گرفت.

ماموستا امامی دوری از تفرقه را از توصیه‌های اکید قرآن کریم دانست و گفت: خداوند در قرآن بر اصل دوری از تفرقه تاکید کرد و فرمودند بخاطر دین اجازه اختلاف در بین خود را ندهید.

وی اضافه کرد: مسلمانان علاوه بر نداشتن ضرر برای خود و دیگران باید منشا خیر و برکت برای اطرافیان باشند.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: سیره نبوی برای همه بشریت الگویی شایسته و نجات‌بخش است که ما وظیفه داریم در سخت‌ترین شرایط با الگو و الهام‌گیری از این برجستگی‌ها زمینه سعادت فردی و اجتماعی را شکل دهیم.

نماز جمعه مهاباد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مسجد جامع مهاباد برگزار شد.

"محمدصادق معتمدیان" ۲۵ مهرماه امسال با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار دولت سیزدهم در استان مرزی آذربایجان غربی انتخاب شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.