امام جمعه اهواز:

اختلال درسامانه سوخت ازسوی دشمن با هدف ایجاد فشار بود

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: دشمن برای وارد آوردن فشار حداکثری وایجاد نارضایتی عمومی از هر ترفندی استفاده می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد امام جمعه اهواز با اشاره به اختلال ایجاد شده روز‌های اخیر در سامانه سوخت کشور گفت: دشمن برای وارد آوردن فشار حداکثری وایجاد نارضایتی عمومی از هر ترفندی استفاده می‌کند و دست به هر اقدامی می‌زند بنابراین مسئولان باید آگاه باشند و دراین حوزه توجه و مراقبت لازم را داشته باشند.

او افزود: برای حل مساله کاهش ازدواج و افزایش فرزندآوری در بین جوانان باید فکری اساسی شود، فرزند آوری و ازدواج مورد تاکید اهل بیت (ع) و دین مبین اسلام است لذا لازم است سبک زندگی اسلامی برای جوانان ترویج شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به زلزله اندیکا و خسارت‌های ناشی از آن گفت: درآستانه فصل بارندگی هستیم لذا رسیدگی به این منطقه محروم و امدادرسانی کامل به زلزله زدگان آن از سوی مسوولان امور مورد توجه خاص قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در اهواز هم مسئولان مربوطه باید به نحوی عمل کنند که احتمال آبگرفتگی معابر و محلات به حداقل برسد و پیشگیری‌های لازم دراین زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به سفر رییس دستگاه قضایی کشور به خوزستان اظهار داشت: این سفر آثار و برکات بسیار فراوانی برای استان داشت و مصوبات بسیار خوبی برای رفع مشکلات ساختاری در استان در برداشت که امیدواریم منشا خیر و برکت و آسایش مردم شود.

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر گرامی اسلام گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این مناسبت یادآور وظیفه مهم و راهبردی ادای حق جامعیت دین مبین اسلام است و این وظیفه در دو حوزه فردی و اجتماعی باید تبین شود، فعالان در حوزه تبلیغ باید هر دو جنبه فردی و اجتماعی دین را تبیین کنند، زیرا دین اسلام برای مسایل اعماق قلب انسان تا مسائل کلان اجتماعی راهبرد دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: برخی افراد متحجر وسکولار اصرار دارند که تعالیم اسلام و حوزه شمول آن‌ها را در بعد فردی منحصر کنند و با ارایه روایت ناقص وتحریف شده از دین آن را یک امر قلبی صرف معرفی می‌کنند که این با روح اسلام جامع و ناب فاصله فراوانی دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.