نویدکیا: تیم هوادار ایده‌های بزرگی دارد/ ما باید هوشمندانه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش مقابل تیم هوادار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار با هوادار تهران اظهار کرد: بازی خیلی سختی داریم، بازی ۲ هفته اول تیم هوادار را کامل دیده‌ایم و فکر می‌کنم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده این تیم با نوع فوتبالش، لیگ را شگفت‌زده کرده است.

او ادامه داد: سبک بازی تیم هوادار نشان می‌دهد که این تیم ایده‌های بزرگی دارد. آن‌ها می‌خواهند تیم مقتدری باشند و نوع بازی، مالکیت توپ و حرکاتشان برای حمله و دفاع نشان می‌دهد تیم خوبی هستند.

تیم هوادار برای هر تیمی می تواند مشکل ساز شود

نویدکیا افزود: عنایتی خیلی خوب با تیم هوادار کار کرده است و لیگ یک را با قدرت به پایان رساندند و با همان دیدگاه به لیگ برتر آمدند، تیم خود را تقویت کردند و  به طور حتم برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز باشند.

نویدکیا ادامه داد: باید به خاطر کسب امتیاز تلاش زیادی کنیم و باتمرکز بالا بازی کنیم، نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم و از ساختار تاکتیکی خودمان استفاده کنیم تا امتیازات خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومان تیمش گفت: پورقاز مصدومیت جزیی داشت که برطرف شده است و مشکلی ندارد. همچنین  مصدوم خاصی نداریم و مشکل داوود رجبی نیز برطرف شده است و از هفته بعد می‌تواند در لیست باشد.

ورزش بدون هوادار لذتی ندارد 

او درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت: همه ورزشی‌ها در مورد این موضوع صحبت می‌کنند و ورزش بدون هوادار لذتی ندارد. همه دلشان می‌خواهد که هواداران باشند و امروز بانوان در مراسم جشن سپاهان جدا نشسته‌اند و جای خوشحالی دارد. امیدوارم روزی برسد که همه بتوانند به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند. همچنین ان شا الله کرونا زودتر تمام شود و مردم به ورزشگاه بیایند و زندگی  روزمره خود را بگذرانند.

نویدکیا بیان کرد: دلم می‌خواهد تیم سپاهان  از عقب بازی‌سازی کند و می‌دانیم هوادار خوب پرس می‌کند و این موضوع هیچ تأثیری در بازی ما ندارد. سعی می‌کنیم خیلی خوب از پرس خارج شویم و فوتبال حرفه‌ای همین است و به خاطر پرس خوب یک تیم تاکتیک خود را عوض نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تیم‌ها باید با ساختار همیشگی که تمرین کرده و نقطه قوت آن‌ها است، بازی کنند و کار خودشان را انجام دهند. هوادار تیم خوبی است و مشخص است کار کرده و دیدگاه درستی از فوتبال دارند. ما باید هوشمندانه بازی کنیم و از عقب پاس‌های خوب بدهیم تا فضا‌ها را در اختیار بگیریم.

او عنوان کرد: بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز خوبی بگیریم. این واقعیت است که هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی نقطه ضعف نیز دارد و فرقی نمی‌کند کدام تیم باشد.

نویدکیا در پایان گفت: باید سعی کنیم نقاط قوت آن‌ها را پوشش دهیم و از نقاط ضعف استفاده کنیم و این دیدگاه هوادار نیز است. ۲ بازی قبلی را دیده‌ایم و خوب آنالیز کرده‌ایم. روز مسابقه تعیین‌کننده است که بازیکنان در چه شرایطی باشند و امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم در زمین بازی خوبی انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار