سرهنگ توکل:

گروه‌های جهادی در همه‌گیری کرونا سنگ تمام گذاشتند

سومین دوره انتخابات شورای مجمع جهادی شهرستان کازرون در استان فارس برگزار و هفت عضو این مجمع، انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جلسه انتخابات مجمع جهادی بسیج شهرستان که در سالن همایش سپاه ناحیه برگزار شد، گفت: از زمان شروع ویروس کرونا گروه‌های جهادی شهرستان در همکاری با کادر درمان سنگ تمام گذاشته اند.

او افزود: مجمع شورای جهادی شهرستان کازرون در کارگروه‌های تخصصی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای حمایت، همراهی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی نقش ایفا می‌کند.

توکل ادامه داد: گسترش خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی که یکی از ۹محور که در سند اعتلای ده ساله بسیج به فرمان مقام معظم رهبری که همگی ولایت مدار و ولایت پذیر هستم از برنامه‌ها و فعالیت‌های مجمع جهادی شهرستان کازرون است.

او گفت: گروه‌های جهادی در خدمت به مردم در هر جا که لازم باشد شبانه روزی پای کار هستند که یکی از راه‌های سعادت دنیا و آخرت رسیدگی به مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون، یکی طرح‌های فعال در خدمت به مردم را طرح شهید سلیمانی ذکر و اضافه کرد: در این طرح نیرو‌های جهادی در قالب گروه‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی در کنار کادر خدوم بهداشت و درمان در رسیدگی به مردم فعالیت کردند.

توکل کمک مومنانه را از مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی برشمرد و گفت: نظارت بر اصناف و بازاریان، تهیه کیف، کفش و لباس برای دانش آموزان نیازمند، نذر رهایی آزادی ۲۱ زندانی، طرح محسنین و طرح اکرام، تغسیل اموات کرونایی به همت بسیج طلاب شهرستان، برپائی صندوق‌های قرض الحسنه، واکسیناسیون، اعزام گروه‌های جهادی و دوشنبه‌های جهادی از اهم برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرای گروه‌های جهادی شهرستان کازرون است.

برپایه این گزارش، در این برنامه به ۲۶نفر از اعضای گروه‌های جهادی هدایایی اهداء و از آنان قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار