سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس زنجان

فرمانده انتظامی زنجان از دستگیری ۶ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مرسلی فرمانده انتظامی زنجان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در زنجان، ماموران با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و بررسی محل‌های سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او  ادامه داد: با راه اندازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند تیمی از عوامل گشت به ۶ نفر که در حال بارگیری مصالح و آهن آلات از ۲ ساختمان نیمه کاره با ۲ دستگاه وانت پیکان بودند مشکوک شده و در ۲ عملیات‌ جداگانه آن ها را دستگیر و برای انجام تحقیقات به یگان انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی زنجان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده اند، گفت: در بازرسی از خودرو‌های متهمان تعدادی میلگرد، مصالح ساختمانی و بنایی و تعدادی شیرآلات ساختمانی و یک عدد قیچی آهن بر کشف شده است.

سرهنگ مرسلی ادامه داد: متهمان پس از  تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: مردم با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.