مجیدی: استقلال هماهنگ‌تر می‌شود / اجازه جدایی به رضایی را نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در بازی‌های بعدی قول می‌دهم نمایش هماهنگ تری را از خود نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ما می‌توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما متاسفانه از موقعیت‌ها بهره نبردیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم.

او ادامه داد: توانستیم با مدیریت سه امتیاز را کسب کنیم و بابت این برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. تیمم در سه بازی ابتدایی لیگ گل دریافت نکرده که از همان ابتدا دنبال این موضوع بودیم.

مجیدی بیان کرد: توقع من از تیم و بازیکنانم بالا است و مطمئن باشید هر چه قدر از برگزاری لیگ زمان بگذرد تیم من هماهنگ‌تر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه فولاد خواهان جذب علیرضا رضایی است گفت:به باشگاه اعلام کردم و به هیچ عنوان اجازه جدایی به رضایی را نمی‌دهم. او گلر جوانی است و به نظرم رضایی می‌تواند ده سال دروازه بان تیم ملی باشد. درباره بازیکنان دیگر با باشگاه می‌توانم صحبت کنم.

مجیدی افزود: هر اتفاقی درباره لیست تیم رخ دهد از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.

او درباره مصدومیت سیاوش یزدانی گفت:مصدومیت یزدانی حاد نیست و به خاطر اینکه آسیب زیاد نبیند او را تعویض کردم.

سرمربی استقلال درباره خداحافظی اش از میادین فوتبال بیان کرد:هر بازیکن یا مربی اهدافی در ذهنش دارد و من هم اهدافی دارم که برای آن‌ها باید تلاش کنم و به کلاس بروم. امیدوارم در عرصه مربیگری به اهدافم برسم.

او افزود:از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم چرا که مدیر جدید مشکلات باشگاه را به حداقل رسانده تا بچه‌ها با شرایط روحی روانی خوب به بازی‌ها بیایند. به هواداران استقلال قول می‌دهم تا این تیم در حد و قواره استقلال بازی کند و آن‌ها لذت ببرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار