طلسم شکنی کریستال پالاس مقابل منچسترسیتی

تیم فوتبال کریستال پالاس با پیروزی برابر منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس،چند طلسم را شکست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.عقاب ها  با این پیروزی در ورزشگاه اتحاد سنت شکنی کردند.

کریستال پالاس پس از بازگشت به لیگ جزیره در فصل۲۰۱۴ -۲۰۱۳ در ۱۶ بازی برابر من سیتی ۳۹ گل دریافت کرده و فقط یک بار توانسته بود برابر این تیم دروازه خود را بسته نگه دارد که امروز دومین کلین شیت خود را مقابل سیتیزن‌ها جشن گرفت. عقاب‌ها در این ۱۶ بازی در ۱۱ مسابقه حتی نتوانسته بودند دروازه من سیتی را باز کنند که سرانجام امروز این طلسم را شکستند.

پیش از این کریستال پالاس در ۱۲ بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی فقط در یک بازی این تیم را برده بود، ۹ بار شکست خورده و ۲ بار به تساوی دست یافته بود.
منچسترسیتی پس از شکست یک بر صفر در اولین بازی این فصل در خانه تاتنهام در هشت بازی اخیر شکست نخورده و در خانه هم هیچ گلی دریافت نکرده بود، اما شاگردان پاتریک ویرا به این روند پایان دادند و نه تنها در ورزشگاه اتحاد  گل زدند بلکه  دومین شکست فصل را نیز به سیتیزن‌ها تحمیل کردند.

کریستال پالاس در ۶ بازی اخیر خارج از خانه حداقل ۲ گل دریافت کرده بود، اما امروز موفق شد بدون گل خورده ورزشگاه میزبان را ترک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار