با برنامه ریزی در راستای تقویت زنجیره تولید گام برداریم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید با برنامه ریزی و پیگیری در راستای تقویت زنجیره تولید، تامین و توزیع اقلام اساسی به نفع مردم استان گام برداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  در جلسه  تنظیم بازار استان  اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و پیگری در جهت تقویت زنجیره تولید، تامین و توزیع اقلام اساسی به نفع مردم استان گام بر داریم.

حسین مدرس خیابانی ادامه داد: تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل استان و توسعه زیر ساخت‌ها در بندر چابهارو استقرار واحد‌های فراوری کمک بسزایی در رونق اقتصادی استان و توزیع کالا‌های اساسی می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مرزی استان در تامین کالا‌های اساسی از جمله دام، برنج، چای حرکت به سمت خودکفایی در تولید مرغ، تخم مرغ و ایجاد کارخانه‌های تصویه روغن و شکر در استان ضروریست و باید زمینه ورود سرمایه گذار در بخش‌های مختلف را ایجادکرد.

رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: به جهت تنظیم بازار اقلام مورد نیاز مردم استان در مدت ۷ ماهه  امسال ۲۵ هزار تن کالای اساسی با قیمت مصوب تامین و توزیع شده است.

داوود شهرکی ادامه داد: طی بازه‌ی زمانی اعلام شده کالا‌های مورد نیاز مردم در سطح استان از جمله ۵ هزار و ۶۰۷ تن برنج، ۲۵۵ تن گوشت قرمز، یک هزار و ۵۶۵ تن گوشت مرغ منجمد، پنج هزار و ۷۱۶ تن شکر، یازده هزار و ۴۵۷ تن روغن و ۴۰۰ تن قند، توزیع شده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: دربحث تنظیم بازار استان از ظرفیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و‌مباشرین توانمند و موفق، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و دستگاه‌های نظارتی، قضایی (در بخش نظارت بر تولید، تامین و توزیع) استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار