ثبت بیش از یک میلیون و ۴۵۸ هزار تماس با ندای امداد اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون و ۴۵۸ هزار تماس با ندای امداد ۱۱۲ در ۷ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۱۲ یک شماره بین‌المللی بوده و به عنوان شماره ملّی امداد و نجات در کشور محسوب می‌شود، گفت: در ۷ ماهه اول امسال یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز پاسخگویی اضطراری انجام گرفته است.

او با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شماره اضطراری، افزود: یکی از ویژگی‌های این شماره این است که با تلفن همراه بدون سیم کارت نیز امکان برقراری تماس با ۱۱۲ امکان‌پذیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: واحد کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات استان به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی و آسایش بیش‌تر افراد، با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو و آماده دریافت حوادث و سوانح است.

ضربی گفت: در حال حاضر سامانه ندای امداد ۱۱۲ در تمامی مناطق استان اردبیل فعال بوده و شامل بخش‌های اعلام حادثه - خود امدادی و کمک‌های اولیه - آشنایی با حوادث، سوانح و اصول ایمنی - آشنایی با کیف امداد و نجات خانواده - ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.