سرباز فداکار پلیس سقز ناجی کودک خردسال شد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرباز فداکار کلانتری شهرستان سقز کودک خردسال را که در انفجار منزل مسکونی گرفتار شده بود، نجات داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردارعلی آزادی فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: در پی وقوع حادثه انفجار مهیب گاز در یک منزل مسکونی در نزدیکی کلانتری ۱۱ شهرستان سقز بلافاصله یکی از سربازان این کلانتری هنگام  شنیدن صدای انفجار  خود را به محل حادثه می‌رساند.

آزادی با بیان این که ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند افزود: در بررسی جزئیات حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی شهرستان سقز مشخص شد که انفجار به علت نشت گاز و عدم رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است.

او خاطر نشان کرد: سرباز فداکار کلانتری بر حسب وظیفه انسانی و ضرورت امداد رسانی و کمک به همنوع با از جان گذشتگی و فداکاری کودک خردسال را از محل وقوع حادثه و زیر آوار نجات می‌دهد که بلافاصله برای مداوا توسط گروه امداد به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: این اقدام خداپسند و به موقع سرباز فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد که پلیس بروجود به چنین افراد از جان گذشته و مخلص افتخار می‌کند که در ادامه نیز خانواده کودک آسیب دیده و جمعی از شهروندان سقزی از اقدام این سرباز فداکار، تقدیر کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.