کشف لاشه بز وحشی از متخلف شکار و صید در خلخال

محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از یک شکارچی متخلف لاشه بز وحشی شکار شده را کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امین شکوری مقدم، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: در پی گزارشات واصله از سوی همیاران و دوستداران محیط زیست در خصوص اقدام به شکار غیر مجاز پستانداران  و پرندگان وحشی در زیستگاه های مناطق شکار ممنوع حاشیه قزل اوزن، محیط بانان اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحقیقات نامحسوس با همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت  نیروی انتظامی خلخال و پاسگاه انتظامی بخش خورش رستم نمودند.

 او افزود: پس از كسب مجوز های لازم از مراجع قضایی با بازرسی از محل سکونت شکارچی متخلف واقع در یکی از روستاهای توابع بخش خورش رستم، لاشه بز وحشی شکار شده و تعداد 4 قطعه کبک و یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق به همراه 12 عدد فشنگ ساچمه زنی شکاری، کشف و توقیف شد.

شکوری مقدم گفت: تلاش برای دستگیری شكارچی متخلف که به محض رویت ماموران از محل متواری گردیده ادامه داشته و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.
او ضمن تشکر از همکاری دوستداران محیط زیست در کشفیات انجام گرفته در منطقه ، افزود: گشت و کنترل شبانه روزی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال در منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد به طور جدی و مستمر ادامه دارد و از اهالی محترم شهرستان درخواست می کنیم تخلفات زیست محیطی را به سامانه ارتباط مردمی 1540 حفاظت محیط زیست استان گزارش نمایند.    

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار