سخنگوی باشگاه شهر خودرو: حمیداوی دچار عارضه قلبی شد/ مالک باشگاه قصد واگذاری ندارد

غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو از عارضه قلبی حمیداوی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت جسمانی فرهاد حمیداوی مالک باشگاه اظهار کرد: حمیداوی به علت فشار بعد از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان دچار عارضه قلبی شده و به بیمارستان انتقال یافت. اکنون حال او خوب است و به زودی از بیمارستان ترخیص می‌شود.

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه شهر خودرو کرایه تاکسی ناظر بازی با نفت مسجد سلیمان را نداده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و به نحو احسن از تیم داوری پذیرایی شد. بعضی‌ها اتاق فکر درست کردند و علیه شهر خودرو حاشیه درست می‌کنند.

پلاسچی درباره اظهارات دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی مبنی بر واگذاری باشگاه شهر خودرو اعلام کرد: دبیر هیئت فوتبال روزی ۵ مرتبه این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. حمیداوی قصدی برای واگذاری باشگاه شهر خودرو ندارد. اگر او بخواهد باشگاه را واگذار کند، به کسی مربوط نیست. مدارک باشگاه و پول شهرداری را به ما تحویل ندادند و این حق الناس است.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره احتمال کسر امتیاز به علت پرداخت نکردن مطالبات مالی کوزین گفت: تلاش می‌کنیم که مطالبات مالی کوزین را بدهیم تا از کسر امتیاز جلوگیری کنیم. قسط اول را به این مربی دادیم و قسط دوم مانده است.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار