رییس فدراسیون فوتبال:

نگاه مدرن و مترقی باید بر فوتبال ایران حاکم شود

رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: نگاه مدرن و مترقی و همدلی و هم افزایی بر فوتبال کشور باید حاکم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال کشور ، روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات فوتبال این استان که در سالن اجتماعات مرکز همایش‌های بین المللی مهرانه برگزار شد، افزود: امروز نگاه توسعه محور بر فدراسیون فوتبال ایران وجود دارد و اگر در این راستا قرار نگرفته و بطور منسجم حرکت نشود در این صورت فرصت‌های پیش روی نیز از دست خواهد رفت.

وی با بیان اینکه نگاه علمی، رویکرد جدی این فدراسیون است و انتظار می‌رود هیات‌های استانی نیز در این راستا گام بردارند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال به منظور رشد و توسعه متوازن این رشته ورزشی در سطح کشور با تمام توان و ظرفیت، همراه و کمک کار هیات‌های استانی است که باید از این فرصت استفاده مطلوب و مناسبت تری شود.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه برای ایجاد تحول در حوزه فوتبال باید از تمامی ظرفیتها، توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند استفاده شود، افزود: پیروزی‌های غرور آفرین تیم‌های ملی فوتبال در طی روز‌های مختلف و اخیر که انصافا تاریخی و ماندگار نیز هستند جای تبریک به جامعه ورزش کشور و ملت ایران دارد که به حتم این مهم در سایه لطف و عنایت خداوند متعال و همت و تلاش فعالان در این عرصه به ویژه مربیان و بازیکنان حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون برای رشد و شکوفایی فوتبال ایران به صورت شبانه روز در تلاش و فعالیت است، تصریح کرد: این پیروزی‌های فخرآفرین باعث می‌شود که خستگی در جان فعالان در این عرصه باقی نماند و امید است که این پیروزی‌ها مدام و مستمر باشد.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه همه بر تیم ملی فوتبال ایران افتخار می‌کنند و در حوزه فوتسال نیز جزو هشت تیم برتر جهان هستیم، گفت: این فدراسیون با تمام توان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند تا این رشته ورزشی کشورمان در مسیر رشد و تعالی بهتر و بیشتر قرار گیرد.

عزیزی خادم با بیان اینکه هیات‌های استانی و باشگاه‌های فوتبال از پایه‌های اصلی و اساسی این رشته ورزشی پرطرفدار هستند، اظهار داشت: فدراسیون با تمام توان در مسیر توسعه محوری پیش می‌رود و امید می‌رود در کنار هم و دست در دست یکدیگر و با داشتن تعامل، همدلی و هم افزایی بیشتر به سمت نگاه توسعه‌ای در ورزش فوتبال برویم.

وی با تاکید براینکه اعتقادم بر این است آنچه از تعامل به دست می‌آید در جنگ و تقابل حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: در ورزش فوتبال و فوتسال باید به موضوع استعدادیابی و استعدادپروری توجه جدی داشت و به حتم فدراسیون نیز در این راستا جدیت تمام دارد و به همین خاطر نیز در کنار هیات‌های فوتبال است.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه باید با خلوص نیست وارد عرصه شد تا بازنده میدان نشد، افزود: مردم ایران باهوش هستند و بعد‌ها تاریخ فوتبال ایران را قضاوت خواهد کرد و امید است برای تعالی این رشته ورزشی ایران خیز و حرکت قوی چه از سوی فدراسیون و چه هیات‌های استانی، برداشته شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران در شرف رفتن به جام جهانی است، اظهار داشت: توسعه در دل توسعه است و نباید از آن عقب افتاد و باید با برنامه ریزی‌های مناسب، جهش کرد و در این میان فدراسیون نیز در فکر برطرف کردن مشکلات است.

در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان که روز دوشنبه /۱۰ آبان/ با حضور "شهاب الدین عزیزی خادم" رییس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، بلباسی با کسب ۱۱ رای از ۲۱ رای ماخوذه به این سمت برگزیده شد.

شهرام اسکندری پور ۶ رای، منصور سلطان محمدی ۳ رای و منصور حسن کمالی نیز یک رای از مجموع آرای ماخوذه را در این انتخابات به خود اختصاص دادند و در این انتخابات غلامرضا داداشی به عنوان دیگر نامزد ریاست هیات فوتبال زنجان، هیچ رایی نیاورد و مجید بیگلی و جواد نوروزی دیگر نامزد‌های ریاست این هیات قبل از رای گیری به ترتیب به نفع بلباسی و اسکندری پور انصراف دادند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.