ربیعی: با اشتباهات خط دفاعی تیمم برخورد می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شکست مقابل فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: این برد را به تیم فوتبال فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. با توجه به شناختی که از فولاد داشتیم، تلاش کردیم تا دقیقه ۲۰ بازی را کنترل کنیم، اما در پنج دقیقه اول بازی این اتفاق رخ نداد. پس از آن دقایق توانستیم مدار نظمی که مد نظرمان بود را با پاس‌های متوالی تحت کنترل درآوریم.

او ادامه داد: زدن گل اول در چنین دیدار‌هایی بسیار مهم است، اما متاسفانه در گل اول اشتباه بدی داشتیم که این هم طبیعی است؛ زیرا مجید نصیری با وجود این که بازیکن بسیار خوبی است، اما جوان است و من پای اشتباهات بازیکنان جوان می‌ایستم. پس از این که یک بر صفر عقب افتادیم مجبور بودیم بازی را به تساوی بکشانیم و در نیمه اول هجومی بازی کردیم. موقعیت خیلی خطرناکی را روی ضد حمله و اشتباه خط دفاعی خود به حریف دادیم، اما در نیمه دوم تغییر سیستم داشتیم و باز هم روی یک اشتباه گل دوم را هم خوردیم.

او بیان کرد: بدترین اتفاقاتی که می‌توانستند در یک بازی رخ دهند در این دیدار گریبان مس رفسنجان را گرفتند و در نیمه دوم فشار را روی حریف بیشتر کردیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم، اما در انتهای بازی بازیکنان ما هیجان زده بازی کردند. در شرایطی که این موضوع در برنامه من نبود و احتیاج به حوصله و تمرکز بیشتر داشتیم.

او خاطر نشان کرد: سال گذشته در مقطعی مقابل فولاد خوزستان در رفسنجان بازی کردیم که نیاز مبرمی به برد داشتیم و در آن بازی برنده شدیم. امروز هم فولاد به پیروزی احتیاج داشت و روی بهتر مسابقه برای آن‌ها چرخید. نمی‌توانم از ضعف و اشتباهات خط دفاعی‌ غافل شوم. خیلی روز بدی داشتند و قطعا با این مسئله با جدیت برخورد می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار