مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

کنارگذر ایوان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست

بهادری گفت:پروژه کنارگذر ایوان با رفع مشکل معارضان محلی هم اکنون با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه کنارگذر ایوان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست ،گفت: قبل از سالجاری این طرح به دلیل وجود معارضان محلی به کندی پیش می‌رفت و در مقاطعی نیز راکد شده بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده مشکل معارضان محلی این پروژه برطرف و تعیین و تکلیف شد.

او افزود: پیگیری‌های متعدد با کشاورزان منطقه صورت گرفته و با تمهیدات قانونی که با همکاری دستگاه قضا و اداره کل ثبت اسناد استان در نظر گرفته شد، مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان درحال پرداخت است که با این وجود عملیات اجرایی پروژه تسریع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: طرح کنارگذر ایوان به طول ۹ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۴۵ درصد درحال اجراست که برای اجرای این پروژه ۲ دستگاه پل بزرگ و ۳۷ پل بتونی متوسط در حال احداث است.

بهادری، نقش کنارگذر شهر ایوان در رفع ترافیک داخل شهر با وجود قرار داشتن این شهر در مسیر عتبات عالیات و اربعین را بسیار مهم توصیف کرد و اضافه کرد: با تامین اعتبار لازم تمام توان اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تسریع اجرای این طرح به کار گرفته می‌شود.

او هدف از اجرای این پروژه را تسهیل تردد و کاهش ترافیک داخل شهر ایوان با توجه به اهمیت محور کرمانشاه - ایوان - ایلام - مهران به عنوان محور موازی کرمانشاه- حمیل- ایلام عنوان کرد و گفت: مراودات تجاری و مذهبی با کشور عراق خصوصا در ایام اربعین محور‌های منتهی به شهر مرزی مهران در استان ایلام را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است که می‌طلبد مسیر‌های جاده‌ای استان به لحاظ کیفی و ایمنی توسعه یابند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.