مدیرکل زندان‌های استان همدان:

توسعه برنامه های اصلاحی و تربیتی مددجویان ضروری است

مدیرکل زندان‌های استان همدان بر توسعه و تقویت برنامه‌های اصلاحی، تربیتی و فرهنگی برای مددجویان زندان‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های استان همدان در حاشیه بازدید از زندان ملایر با تاکید بر توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی مددجویان از آن به عنوان اهرم‌های اصلاحی نام برد .

او با ناکافی دانستن برنامه‌های فرهنگی و تربیتی زندان ملایر خطاب به کارکنان زندان تاکید کرد: ضمن اجرای برنامه‌ها و شیوه نامه سازمانی از کمترین فضا‌ها و کوچکترین امکانات موجود برای تقویت اعتقادات و پالایش روح، روان و تضمین سلامت جسمانی مددجویان استفاده شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با حضور در مراکز اشتغال و حرفه آموزی این زندان بیان کرد: به منظور غنی سازی  اوقات فراغت زندانیان با بهره گرفتن از صنایع خرد شهرستان ملایر و رایزنی برای فعالیت‌های مونتاژ کاری در ترکیب قطعات و کسب در آمد برای زندانیان تاکید و  تحقق آن را به مسئولان اشتغال زندان تاکید کرد.

در ادامه ذوالفعلی نژاد با حضور در بین مددجویان زندان ملایر و دیدار چهره به چهره از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و در خصوص رفع و پیگیری آن‌ها رهنمود‌های لازم را ارائه کرد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ضمن حضور در واحد‌های بهداری، اشتغال و حرفه آموزی،  فرهنگی و تربیتی از ارائه خدمات به مددجویان و همچنین برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مرکز بازدید و در جریان آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.