معرفی کتاب؛

فضایی پرشور و ترسناک را در رمان «کابوس‌هایی در دل بیداری» تجربه کنید

جلد دوم مجموعه داستان «سلام همسایه» با عنوان «کابوس‌هایی در دل بیداری» به قلم کارلی آنه‌وست منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جلد دوم مجموعه داستان «سلام همسایه» با عنوان «کابوس‌هایی در دل بیداری» به قلم کارلی آنه‌وست  با ترجمه‌ رامبد خانلری در ۲۱۰ صفحه و دو نسخه‌ الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

این اثر جزو کتاب های پرفروش سایت آمازون است.


بیشتر بخوانید


جلد اول  کتاب «سلام همسایه؛ خرت و پرت‌های گمشده» نام دارد. مجموعه «سلام همسایه» نوشته‌ کارلی آنه‌وست، براساس بازی مشهور «Hello Neighbor» است. این رمان نوجوان با فضایی پرشور و ترسناک خواننده را با دنیای اتفاقات عجیب آشنا می کند. در جلد دوم آن از پسر نوجوانی سخن به میان ‌می‌آید که نگران گم شدن دو نفر از دوستانش است و می خواهد درباره محل اختفای این دو گمشده اطلاعاتی به دست بیاورد.

او به مکان‌های مخلتفی از جمله جنگل، خانه‌ آقای پترسون و شهربازی می‌رود و شواهد ریز و درشتی را به دست می‌آورد. او و دیگر دوستانش در پی گره‌گشایی معمای گمشده ها هستند.

در بخشی از کتاب می خوانیم :

« با چنان سرعتی می‌دوم که به‌سختی متوجه خراشیده‌شدن کف پایم با برگ‌های سوزنی کاج می‌شوم؛ هرچند که اصلاً مهم نیست. هرچیزی که در حال تعقیبم است، همین‌حالا دستش به من می‌رسد. می‌توانم صدای نفس‌هایش را بشنوم. حتّی صدای جیغ از سرِ خوش‌حالی‌اش را می‌شنوم که در گلویش گیر کرده تا بعد از به‌چنگ‌آوردن من، بکشد.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار