تخلیه ۱۲۰میلیون انواع کالا در بنادر کشور/ توجه دولت برای مناسب سازی زیرساخت های بندر شهید رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در توضیحاتی از توجه دولت سیزدهم به فراهم سازی زیرساخت های مناسب‌ در بنادر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پایان بازدید کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های توسعه‌ای و تجهیزاتی بندر شهید رجایی گفت:۱۲۰میلیون انواع کالا تجاری در نیمه نخست امسال در بنادر کشور تخلیه وبارگیری شد. 

صفایی افزود: حمل و نقل دریایی در اقتصاد کشور سهم به‌سزایی دارد و باید با کمک مجلس شورای اسلامی و با سیاست‌گذاری‌های جدید قانونی، این سهم افزایش یابد.

او توسعه گردشگری دریایی و ساحلی را از دیگر رویکردهای جدی سازمان برشمرد و ادامه داد: در حوزه گردشگری دریایی، در نظر داریم پروژه نخل ناخدا در نزدیکی فرودگاه بندرعباس را سرعت بیشتری بدهیم و دسترسی مردم جزیره هرمز را تسهیل کنیم.

صفایی یاد آور شد: به طور قطع توجه دولت سیزدهم این است تا زیربناهای مناسب‌تری در بنادر استان هرمزگان و سایر بنادر بازرگانی کشور فراهم کند و امیدواریم بتوانیم با تجهیز بنادر به امکانات مناسب و بهینه، بندر شهید رجایی را در چرخه حمل و نقل بین‌المللی حفظ کنیم.

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور ارزیابی روند پیشرفت پروژه‌های بزرگ ملی در بندر کانتینری شهیدرجایی ، اسکله نخل ناخدا و اتخاذ تدابیر مانع‌زدایی برای طرح‌های توسعه‌ای، به بندر عباس سفر کردند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.