دست رد پلیس به رشوه و دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از رد رشوه از سوی پلیس ملایر و دستگیری قاتل فراری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و بلافاصله برای بررسی دقیق‌تر این خودرو را متوقف کردند.

او افزود: نفرات حاضر در این خودروی سواری به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری شدند، اما در نهایت خودرو متوقف و تعداد دو نفر مظنون نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی و با دقت نظر ماموران این یگان مشخص شد که یکی از متهمان با هویت مشخص به اتهام ارتکاب قتل در یکی از استان‌های همجوار تحت تعقیب قرار دارد.

سلگی عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، متهمان با پیشنهاد ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری قابل توجهی طلاجات شامل پلاک، انگشتر، گوشواره و دستبند طلا تلاش کردند تا از دست ماموران قانون رها شوند، اما بلافاصله این موضوع با رد پیشنهاد رشوه، صورتجلسه و به همراه متهمان و سایر مستندات این پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

او اضافه کرد: اقدام مثبت و حس وظیفه شناسی کارکنان خدوم پلیس در واقع نماد احساس مسئولیت و داشتن وجدان کاری در انجام ماموریت‌های خطیر حوزه برقراری نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان که همواره پشتیبان، همراه و همگام با خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی بوده و هستند درخواست کرد: هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و تقدیر خود را نسبت به عملکرد پلیس از طریق شماره تلفن ۱۹۷ (دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس ملایر) ارائه دهند تا مورد مطالعه و بررسی‌های کارشناسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.