بازگشت ۱۷ واحد صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه تولید در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و راهکار‌های موجود تلاش می‌کنیم تا واحد‌های راکد دوباره به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش برای حل مشکلات سرمایه گذاران از مهمترین اهداف این شرکت برای حمایت از واحد‌های تولیدی است که با اقدامات صورت گرفته تلاش شده تا با احیای واحد‌های راکد، شاهد رونق تولید و اشتغال در مناطق مختلف استان باشیم.

او ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی به عمل می‌آید که استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار استان برای بازفعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال از جمله این نوع حمایتهاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این کلینیک از چندین مشاور و کارشناس ذیصلاح در امر تولید در سال ۹۸ توسط شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده که نقش این مشاوران در کمک به واحد‌های تولیدی بسیار کارگشا و موثر بوده است.

اهلی از تلاش تمامی مسئولان استانی برای برطرف کردن موانع تولید و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده، از ابتدای امسال تاکنون، ۱۷ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحد‌های تولیدی، زمینه اشتغال مجدد برای بیش از ۳۶۰ نفر مهیا شده است.

او کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش موانع موجود، روند سرمایه گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار