۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز در مهاباد پلمب شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۲ واحد دندانپزشکی فاقد مجوز با نظارت کارشناسان این شبکه شناسایی و پلمب شدند.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با تلاش کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه ۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز به اتهام ایجاد واحد فاقد مجوز و دخالت در امور دندانپزشکی با حضور مقام قضایی پلمب و تحویل مراجع قضایی شدند.

حسینی افزود: در این واحد دندانپزشکی فرد بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و تبلیغات در فضای مجازی مشغول به فعالیت‌های دندانپزشکی بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: با هدف جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی و برخورد با افراد سودجو که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند کارشناسان نظارت بر درمان با نظارت‌های پی در پی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان قدم برمی دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام مراجعه به مراکز دندانپزشکی حتما باید از وجود مدرک دندانپزشک و پروانه مطب اطمینان حاصل نموده و از رفتن به مراکز غیر مجاز خودداری نمایند.

وی در پایان از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تلفن ۴۲۲۲۵۶۵۶ واحد نظارت بر درمان شبکه اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.