نماینده رشت در مجلس:

قیمت برنج باید به گونه‌ای تنظیم شود که به کشاورزان آسیب نرسد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اقتصاد استان گیلان تحت تأثیر قیمت برنج است از این رو باید به گونه‌ای تنظیم شود که به کشاورزان آسیب نرسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از پیگیری قیمت برنج برای جلوگیری از آسیب به شالیکاران خبر داد و گفت: برنج یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی استان گیلان است.

او افزود: اقتصاد استان گیلان تحت تأثیر قیمت برنج است از این رو باید به گونه‌ای تنظیم شود که به کشاورزان آسیب نرسد که این موضوع را نیز پیگیری کرده ایم.

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به سفر رئیسی به گیلان زمانی که ریاست قوه قضاییه را عهده دار بود، اظهار داشت: یکی از دلایل این سفر، واگذاری غیرقانونی و بدون نظارت برخی از کارخانجات دولتی به بخش خصوصی بود که باعث ایجاد مشکلات فراوان شده بود که امروز این موضوعات را از حجت الاسلام اژه ای، رئیس جدید قوه قضاییه پیگیر هستیم.

قیمت برنج باید به گونه‌ای تنظیم شود که به کشاورزان آسیب نرسد

کوچکی نژاد همچنین به پروژه‌های راه آهن رشت - آستارا و رشت – کاسپین به عنوان ۲ پروژه مهم کشور اشاره و تصریح کرد: با دولت جدید جلساتی برای آغاز مجدد آن داشته ایم چرا که بعد از آغاز آن در گذشته، به دلیل کمبود اعتبار ادامه دار نشده است.

او یادآور شد: حدود ۱۴ کیلومتر از آزادراه قزوین - رشت نیز باقی مانده که احداث آن تسریع شده است.

منبع خانه ملت

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.