سرهنگ رحمتی:

قاتلین فراری در زنجان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قاتلین فراری پدر و پسر در زنجان دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری قاتلین فراری پدر و پسر در زنجان گفت: قاتلان روز دوشنبه این هفته در یک درگیری گروهی، جان یک مرد ۷۰ ساله و پسر ۴۲ ساله اش را با استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز و ضربات چاقو و بیل گرفته و سپس از محل وقوع جنایت متواری شده بودند.

او افزود: پدر یکی از این ۲ جوان قاتل نیز که حدود ۶۰ سال سن دارد به اتهام مشارکت در قتل دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: تحقیقات و بررسی‌های فنی و تخصصی پلیس در خصوص چگونگی رخداد این حادثه خونین درحال انجام است تا زوایای پنهان این جنایت بیشتر آشکار شود.

سرهنگ رحمتی بابیان اینکه یکی از قاتلین به هواخواهی از رفیق خود مرتکب این جنایت شده است، افزود: اسلحه شکاری، چاقو و دیگر سلاح‌های سرد از قبیل چوب و چماق  از سوی مأموران پلیس کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان بابیان اینکه درگیری بعد از ظهر روز دوشنبه در یکی از باغات اطراف شهر زنجان اتفاق افتاده است، گفت: یکی از این ۲ جوان شرکت کننده در این نزاع، پارسال به بهانه بد نگاه کردن به یکدیگر درگیر شده و کتک کاری کرده بودند که کینه و عداوت در ذهن آن‌ها باقی مانده بود و در نهایت روز دوشنبه در این محل درگیر و به صورت گروهی یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

سرهنگ رحمتی ادامه داد: ۲ نفر از شرکت کنندگان در این نزاع دسته جمعی که از اطرافیان خانواده مقتول هستند مجروح شده و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

او خویشتن‌داری و صبوری در برابر مشکلات و ناملایمات ایجاد شده را امری لازم و ضروری خواند و  برای دور ماندن از نزاع و قتل، باید از اقدام خودسرانه خودداری کرد که در غیر این صورت ندامت و پشیمانی به بار خواهد آمد و نتیجه‌ای جز زندان یا قصاص در پی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.