حضور سه ورزشکار از استان فارس در تیم ملی پایه کاراته

پس از انجام پیکارهای انتخابی تیم ملی پایه‌های کاراته، سه ورزشکار از استان فارس به عضویت تیم های ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درآمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس گفت: محمد حسین شیر صفت در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده جوانان، زهرا بنیانی در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم رده سنی امید در بخش کومیته و علی حاجی زاده در بخش کاتا رده سنی نوجوانان ورزشکاران انتخاب شده از استان فارس هستند.

او بیان کرد: محمدهادی محمدی پیشکسوت کاراته فارس به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان این تیم را همراهی می کند.

مبارکی تصریح کرد: پس از مشخص شدن ترکیب تیم ملی بانوان بزرگسال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از ۲۵ تا ۳۰ آبان به میزبانی امارات برگزار می شود یک دوره مسابقه  انتخابی بین سایر مدعیان اوزان مختلف برگزار شد که شیما آل سعدی از فارس تاکنون در بین سه نفر برتر وزن منهای ۶۸ کیلوگرم انتخاب شده است.

 هیات کاراته استان فارس ادامه داد: این نفرات تحت عنوان تیم ملی ب ایران درکنار تیم بزرگسالان در اردوهای تیم ملی حضور دارند و پس از برگزاری مسابقات جهانی امارات، در صورت صلاح دید کادر فنی و در اوزانی که نیاز به تقویت برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان دارد، جایگزین می شوند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۲۸ آذر لغایت یک دی ماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهرآلماتی کشور قزاقستان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار