مجمع سالیانه فدراسیون اسکی برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون اسکی با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی، جهانبخش سرپرست اداره کل، رئیس و اعضای هیئت اسکی، مجمع سالیانه این هیئت برگزار شد.

حمید زرافشان، رئیس هیئت اسکی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، از حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی و حمایت‌های جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونان از این رشته تقدیر کرد.

در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت مادی و معنوی فدراسیون اسکی کشور از هیئت استان تاکید و خواستار ارتقای سطح دانش مربیان و داوران و ورزشکاران این رشته شد.

عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی نیز کشور، کهگیلویه و بویراحمد را استانی ثروت‌مند برشمرد و گفت: ظرفیت و پتانسیل موجود در استان می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی رشته‌های اسکی و ورزش‌های کوهستانی در کشور باشد.

نظریان، رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر حضور ۵۲ فدراسیون در ورزش کشور افزود: بعضی از استان‌ها از ظرفیت رشته اسکی در ایران غافل هستند. لایه اصلی ورزش اسکی در کشور متعلق به روستائیان و بچه‌های زاگرس نشین است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار