جمیری:

دوران آقایی آمریکایی‌ها در منطقه به سر رسیده است

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس گفت: با حضور پاسداران و ارتشیان قدرتمند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب آمریکایی‌ها در این منطقه جایی ندارند و دوران آقایی آن‌ها به سر رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع حاضران در مراسم ۱۳ آبان جزیره خارگ با گرامیداشت مبارزات مردم مقاوم این جزیره علیه استکبار بیان کرد: روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تاریخی مقابله جدی مردم ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار، تداعی گر خاطرات ارزشمند و روایتگر عظمت این مردم گرانقدر است که دیروز کجا بودند و امروز در کجا قرار دارند.

او افزود: یک روز ایادی و دست نشانده‌های آمریکای جنایتکار در این سرزمین اجازه نفس کشیدن به مردم ما نمی‌دادند، تمام ذخایر ما را می‌بردند و مردم را در حد اعلا تحقیر می‌کردند.استکبار جهانی پا بر گلوی مردم گذاشته بود و با دست نشاندگان خود در این سرزمین بر منطقه حکومت می‌کرد و خوی استکباری خود را متجلی می‌کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها در این منطقه یکه تاز میدان بودند و به هیچ کس فرصت اعتراض و مقابله نمی‌دادند، اما این مردم معتقد به رهبری امام عظیم الشان و راحل، نظامی را مستقر کردند که بالاترین ماموریتش استقرار عدالت و مبارزه با ظالم و استعمار و استثمار بوده و هست.

جمیری گفت: این مردم انقلاب کردند تا با ظالمین مقابله کنند و نه تنها مردم ایران، بلکه مستضعفان عالم را از دست این جنایتکاران علیه بشریت نجات بدهند.

او بیان کرد: دانشجویان پیرو خط امام جاسوسخانه آمریکا را به تسخیر درآوردند و با اسنادی که از این جاسوسخانه به دست آمد مشخص شد که آن‌ها چه جنایاتی علیه این مردم رقم زده‌اند. این حرکت دانشجویان مورد تایید امام استکبارستیز ما قرار می‌گیرد و انقلاب دوم نامگذاری می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: آمریکایی که با خوی استکباری خود در منطقه یکه تازی می‌کرد به جایی رسید که مردم عالم شاهد افول آن باشند و از آن جایگاه استکبار‌ی به حضیض ذلت بیفتد.

جمیری افزود: آمریکایی‌ها برای رسیدن به منافع خودشان از هیچ جنایتی فروگذار نکردند، در بیش از ۶۰ کشور جنگ راه انداختند و به مردم آسیب جدی رساندند و هنوز هم ادامه دارد. اما با حرکت امام عزیز و رهبر معظم، هر آنچه در عرصه سیاسی نظامی و رسانه‌ای داشتند به میدان آوردند و نه تنها به موفقیتی نرسیدند بلکه عظمت این مردم بزرگ در چشم دنیا بیشتر شد.

او گفت: داعش را برای تفرقه و دو دستگی و از بین بردن امت اسلامی علم می‌کنند، ولی با همت و جهاد سردار عزیزمان آن‌ها ناکام ماندند، هیچ کدام از توطئه‌های آن‌ها نتوانسته این مردم را به عقب گرد وادار کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم بیان کرد: امروز آمریکا کارش به جایی رسیده است که دست به دزدی دریایی می‌زند، این ناشی از خوی استکباری و سودجویانه اوست که توان مقابله با این نظام مقدس و مردم قدرتمند را ندارد و ذلیلانه دست به دزدی دریایی می‌زند. البته همچون گذشته با سربازان رشید ایران اسلامی مواجه شد و با حضور مقتدرانه پاسداران عظیم القدر ایران اسلامی پوزه آن‌ها به خاک مالیده شد.

جمیری تاکید کرد: امروز ما دیگر نگران قدرت آمریکا نیستیم و از آن‌ها نمی‌ترسیم. ما روزی که هیچ توان نظامی و تسلیحاتی نداشتیم با دست خالی ۸سال در مقابل آن‌ها ایستادیم، ولی امروز که یک قدرت بلامنازع در منطقه هستیم آن‌ها هرگز نمی‌توانند بااین قدرت مقابله کنند و به ناچار دست به دزدی دریایی می‌زنند.

او بیان کرد: شما مردم بودید که آن هیمنه و عظمت را به ذلت کشاندید با اعتقاد و ایمان راسخ به راه اسلام اعتماد به این سربازان گرانقدر و سبزپوشان عزیز که امروز در اوج قدرتند.امروز با امید به آینده و امید اضمحلال قدرت‌ها به آن نائل می‌شویم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم گفت: این آمریکایی هستند که باید طعم ذلت را بچشند و مردم دنیا شاهد افول آن‌ها باشند و شاهد سقوط خواهند بود.امروز در منطقه هر جا حرکتی کرده‌اند در عراق در سوریه و در افغانستان مجبور شده‌اند ذلیلانه آنجا را ترک کنند.

جمیری عنوان کرد: با حضور پاسداران و ارتشیان قدرتمند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب دیگر در این منطقه جایی ندارند و دوران آقایی آن‌ها در منطقه به سر رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.