رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان؛

روابط تهران و باکو در مسیر مثبت همسایگی تداوم دارد

امیرعبداللهیان تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همسایگانش را خویشاوند خود می‌داند و اصول حاکم بر روابط خویشاوندی را قدر می‌نهد.

به  گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پنج‌شنبه شب اعلام کرد روابط تهران و باکو در مسیر مثبت همسایگی تداوم دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ممکن است در برخی موضوعات تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد اما مهم آنست که در دوطرف اراده جدی برای عبور از موانع وجود دارد.

وی ادامه داد: من و همکارم آقای جیحون بایرام اف به نمایندگی از دوکشور برای توسعه همه جانبه مناسبات و عبور از سوء تفاهم ها به تماس و رایزنی های مثبت خود ادامه می‌دهیم.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: در همین چارچوب توافق نموده ایم همکاری های دوطرف را برای مدیریت بهتر فضای عمومی و رسانه ای افزایش داده و کمیته مشترکی تشکیل گردد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما همسایگان را خویشاوند خود می دانیم و اصول حاکم بر روابط خویشاوندی را قدر می نهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
باشه قدر بنهید ولی سریع بزرگراه رو از مسیر ارمنستان به گرجستان و اروپا شروع کنید به ساختن و با حضور مقتدر نظامی در مرزهای آذربایجان و ارمنستان و ترکیه به همه نشون بدید که اینجا کت تن کیه. این پان ترک ها خیلی هوایی شدن. باید ابرهای بالای سرشون رو پاک کرد.
آخرین اخبار