امام جمعه چابهار: ۱۳ آبان روز غرور ملی ایرانیان است

امام جمعه چابهار گفت: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و روز غرور ملی ایرانیان است و هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت اسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه چابهار گفت:   در مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان چابهار اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که خفت و خواری آمریکای جنایتکار برای تمام مردم دنیا برملا و قدرت پوشالی آن‌ها نمایان شد.

وی با ابراز خوشحالی از پیروزی دلاورمردان ایران اسلامی در چند روز اخیر، خاطرنشان کرد: نیرو‌های بسیجی ۱۰۰ نفری ایران توانستند هزار نفر از نیرو‌های دشمن را با تجهیزات و امکانات روز دنیا تسلیم و خوار و ذلیل کنند.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مشکلات را انکار نمی‌کنیم، ولی در اکثر شاخص‌ها و حوزه‌ها نسبت به قبل از انقلاب جلو هستیم و ان اشاالله با همت دولت جدید انقلابی بسیاری از مشکلات با تدبیر و فعالیت شبانه روزی مرتفع خواهد شد.

امام جمعه چابهار افزود: استکبار با رسانه‌ها و قدرت پوشالی که دارد همه ملت‌ها را می‌ترساند، اما در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، چون ما استوار ایستاده و در مقابل آن‌ها مقاومت می‌کنیم و هیچ وقت ظلم و زور را نمی‌پذیریم.

حجت اسلام موسوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خوبی شرایط روز دنیا را می‌دانند و با رهبری‌های داهیانه و بیانات به موقع تمام توطئه‌ها را خنثی کرده اند و هم اینک شاهد سرافرازی ملت ایران در دنیا هستیم.

وی به تولید واکسن آنفلوانزا اشاره و خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی است که دانشمندان بخوبی در تمام حوزه‌ها و به ویژه ساخت واکسن تلاش می‌کنند و وابستگی‌ها را از دشمنان به حد پایینی رساندند.

قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی از دیگر ویژه برنامه‌های مراسم محوری ۱۳ آبان در چابهار بود.

 در این مراسم رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، فرماندهان نظامی و انتظامی و قشر‌های مختلف مردم و خانواده شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار