مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تجلیل از دانش آموز خیّر در جشنواره خیرین مدرسه ساز

چاوشان گفت: همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز که به صورت کشوری برگزار می شود، از دانش آموز خیّر طبسی نیز تجلیل به عمل می آید.

چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: این جلسه به منظور تکریم خیرین مدرسه ساز، روز سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این مراسم در سالن قلم چی بیرجند اجرا خواهد شد، افزود: ساعت اعلام شده برای این رویداد ۱۵ تا ۱۷ است و در طی مراسم به صورت ویدئوکنفرانس، ارتباطی با همکاران در تهران گرفته خواهد شد که معاون اول رئیس جمهور نیز در آن حضور خواهد داشت.

چاوشان اظهار کرد: در این مراسم که همراه با اجرای یک سرود زنده خواهد بود، از ۲ جلد کتاب که به قلم خیرین نیک اندیش خراسان جنوبی تألیف شده است رونمایی می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: با برگزاری پویش آجر به آجر که در طی آن یک برنامه تحت عنوان به رنگ مدرسه اجرا شده است، یک دانش آموز طبسی در طی چند روز متوالی برنده مسابقات این برنامه شده است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: این دانش آموز طبسی نیمی از مبلغ جوایز خود را صرف تعمیر و بازسازی مدرسه‌ای کرده است که خود در آن تحصیل می‌کند.

چاوشان تصریح کرد: در روز برگزاری جشنواره، این دانش آموز از دست مخبر معاون اول رئیس جمهور هدیه‌ای را دریافت خواهد کرد و امسال نیز به عنوان خیّر شاخص کشوری معرفی شده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار