آمریکا را در همه جا شکست می‌دهیم

امام جمعه ساری گفت:می‌توانیم آمریکا را در هوا، زمین و دریا شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری، با اشاره به شکست مفتضحانه ناو‌های آمریکا برابر دلاورمردان نیروی دریایی سپاه گفت: به آمریکا اعلام می‌کنیم؛ در همه جا، هوا، زمین و دریا شما را شکست خواهیم داد.

او به اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در بازگرداندن کشتی نفتکش از چنگ آمریکا اشاره کرد و افزود: کار آمریکا به جایی رسیده که نفتکش‌ها را دزدی کند، اما ضربه سختی خورد که برای او مایه آبرو ریزی شده است.

آیت الله محمدی لایینی به پاسخ سربازان گمنام امام زمان (عج) به جنگ سایبری صهیونیست‌ها با دفاع سایبری اشاره کرد و گفت: صد‌ها حمله سایبری دشمنان نیزتوسط سربازان امام زمان هک و دفع شده است.

امام جمعه ساری، همچنین با گرامیداشت چهلمین روز از ارتحال علامه حسن زاده آملی، افزود وجود چنین شخصیتی نشانه عظمت و برجستگی استان مازندران است که چنین عالمی را تقدیم جهان علم فقاهت کرده است.

آیت الله لائینی همچنین با گرامیداشت مناسبت‌های پیش روی از جمله خجسته میلاد عبدالعظیم حسنی، سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم، پدر صنعت موشکی ایران، به ۱۴ آبان، روز مازندران و تشکیل نخستین حکومت علوی اشاره کرد و گفت: مازندران از پنج سال قبل تولد حضرت صاحب الزمان (عج) حکومت علوی تشکیل داد و ما دنبال مازندران سالم و پیشرفته هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه وروز فرهنگ عمومی را گرامی داشت و افزود: علم نباید در خدمت جنگ و دزدی باشد و فرهنگ عمومی جامعه نیز باید براساس الگوی اسلامی - ایرانی مهندسی شود تا دشمنان با مهندسی غلط و نادرستشان فرهنگ ما را عوض نکنند.

آیت الله لائینی، به سالروز انتصاب خود به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان اشاره و گفت: تقویت برجستگی‌ها و جریان انقلابی در استان از جمله مأموریت‌ها و مازندران سالم، پاک و یکپارچه از جمله رویکرد‌های ما است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار