ارائه تسهیلات به زوج‌های نابارور در مراغه

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: براساس بخشنامه وزارت بهداشت، تسهیلات قرض الحسنه به زوج‌های نابارور توسط این دانشکده اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پیروی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت:ارائه تسهیلات به زوج‌های نابارور در راستای اجرای دستورالعمل برنامه حمایت مالی زوج‌های نابارور بوده که توسط وزارت بهداشت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است.

وی با اشاره به اعطای این تسهیلات توسط دانشکده علوم پزشکی مراغه ادامه داد: زوجین نابارور در این شهرستان که در زمان معرفی تحت درمان هستند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا واجدان شرایط باید ساکن شهرستان مراغه و سن خانم نابارور زیر ۴۵ سال بوده و تاییدیه مرکز ناباروری دولتی مبنی بر هزینه بالای خدمات پزشکی و درمانی را داشته باشند.

وی گفت: به همین منظور، واجدان شرایط می‌توانند به آدرس مراغه، خیابان دانشسرا جنب بیمارستان بوعلی سینا، دانشکده علوم پزشکی مراغه (معاونت درمان) مراجعه کنند و برای پاسخ به سئوالات در این زمینه نیز توانند با شماره تلفن ۳۷۲۲۸۸۴۴-۰۴۱ تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص اعطای این تسهیلات از همکاران ما کسب کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.