اخبار دانشگاه‌های استان مرکزی در هفته دوم آبانماه + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی دومین بسته اخبار دانشگاه‌ها را روی آنتن برد.

محمد جواد بهلول بندی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: باشگاه خبرنگاران جوان استان هر هفته بسته خبری دانشگاه‌های استان مرکزی را با همکاری دانشگاه اراک و با محوریت اخبار و دستاورد‌های دانشجویی تهیه می‌کند.

بهلول بندی افزود: هفته گذشته اولین بسته خبری روی آنتن رفت و دیروز جمعه ۱۴ آبان دومین بسته اخبار دانشگاه‌های استان مرکزی از خبر صدا و سیمای استان مرکزی پخش شد.

او اضافه کرد: بسته خبری این هفته با سه خبر از دستاورد اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی و همچنین اخبار پژوهشی استان به استحضار مردم فرهیخته استان مرکزی می‌رسد.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی با بیان اینکه امیدواریم این تفاهم ادامه یابد و بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم اظهار کرد: این گونه بسته‌های خبری ضمن تنوع بخشی به اخبار موجب گسترش عرصه خبررسانی در شبکه آفتاب به خصوص باشگاه خبرنگاران جوان می‌شود.

او ادامه داد: در اخبار بسته این هفته به درخشش جهانی اساتید دانشگاه‌های استان و همچنین درخشش اساتید در هنر و ادبیات و دعوت از پژوهشگران برتر اختصاص دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.