واتساپ قابلیت Communities را به پیام رسان خود اضافه می‌ کند

توسعه‌دهندگان واتساپ به تازگی قابلیت Communities را در اختیار کاربران قرار می دهد تا محتوای گروه‌های خود را همچون کانال‌ها چیدمان کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛  براساس گزارش‌ها، به تازگی توسعه دهندگان پیام رسان واتساپ در حال آزمایش قابلیت Communities هستند. گفته شده قابلیت جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای گروه‌های خود را همچون کانال‌ها در یک Discord چیدمان کنند.

انتظار می‌رود مدیران بتوانند از طریق پیوند انجمن، کاربران جدیدی را به گروهای خود دعوت کرده و سپس شروع به ارسال پیام کنند. WABetaInfo درباره امنیت‌ چت‌ خاطرنشان کرد که پیام‌های ارسال شده به گروه رمزگذاری می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد که این قابلیت جدید  باعث تغییر چیدمان داخلی گروه‌های واتساپی شود.

همانطور که WABetaInfo اشاره می‌کند، آیکون‌های انجمن مربع‌هایی با گوشه‌های گرد خواهند بود، قالبی که واتساپ به اشتباه آن را در ماه اکتبر فعال و سپس به سرعت غیرفعال کرد.  هنوز هیچ صحبتی درباره زمان عرضه رسمی قابلیت جدید  این شبکه اجتماعی منتشر نشده است.

قابلیت جدید واتساپ

براساس گزارش‌ها توسعه دهندگان واتساپ با افزودن قابلیت Communities، در تلاش هستند تا شکاف بین پیام‌ رسان‌های دیگر مانند Telegram و Signal را کاهش دهند. در اوایل سال جاری، سیاست حفظ حریم خصوصی جدید واتساپ باعث سردرگمی کاربران در مورد آنچه که با شرکت مادر فیسبوک به اشتراک می‌گذارد، ایجاد کرد و باعث مهاجرت گسترده کاربران به سایر برنامه‌ها شد. گفتنی است که  ماه گذشته واتساپ به همراه کل شبکه برنامه‌های فیسبوک از کار افتاد و تلگرام ۷۰ میلیون کاربر به دست آورد.


بیشتر بخوانید

قابلیت اتصال جدید به نسخه وب در به روز رسانی جدید واتساپ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
دوره واتساب دیگه به آخر نرسیده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
تلگرام خیلی از واتساپ بهتره. خیلی
الکی فیلترش کردید و همه رو مجبور کردید از فیلترشکن استفاده کنن.
فضای مجازی که همون جوریش هم بی صاحب بود.
فیلترشکن هم دست نوجوانها افتاد!
دسترسی به همه چی آزاد شد...
چه شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
واتس‌اپ نرم‌افزار جاسوسی سازمان سیا امریکاست. از گوش خود حذفش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
تلگرام هم که فیلتره. با دود علامت بدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
یعنی چی من متوجه نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
پیامرسان‌های ایرانی که به دلایل امنیتی مورد استفاده و استقبال کاربرای ایرانی قرار نگرفته و بین تلگرام و واتساپ، واتساپ هیچ حرفی برای گفتن نداره، امکاناتی که تلگرام داره من بعید میدونم واتساپ حتی خوابش رو ببینه.
بزرگترین مشکلات واتساپ: پیام ارسال شده رو بعد از 1 ساعت دیگه نمیشه برای همه حذف کرد. حذف هم بشه به جاش مینویسه یک پیام حذف شد!
توی آپلود و دانلود مشکلات زیادی هست خود من دیروز میخواستم دو تا فایل 2 مگابایتی آپلود کنم مجبور شدم 4 دفعه از اول آپلود کنم تا بشه.
فایل‌های قدیمی توی گروه‌ها و... بعد یه مدتی ازبین میرن و وقتی میخوای بازشون کنی مینویسه از فرستنده تقاضا کنید دوباره بفرسته! گیریم فرستنده مرده باشه.
هیچ قابلیت ویرایش دسترسی برای ادمین ها و مدیرای گروه تعیین نشده هرکسی رو ادمین کنی اونم میتونه یکی دیگه رو ادمین کنه میتونه گروه رو ببنده برای اعضای معمولی و... به طور کلی فقط دردسر داره واتساپ ولی بخاطر فیلتر شدن تلگرام و مسائل مربوط به پیامرسان‌های داخلی که گفتم باالاجبار مردم رفتن سراغ واتساپ حتی ما دانشجوها هم گروه های کلاسیمون توی واتساپه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Germany
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
قسمت جستجو در واتساپ خیلی مفتضح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
واتساپ مضخرف ترینه. فقط تلگرام
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۸:۵۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
واتساپ خیلی عقب مونده است . هنوز هم به گرد پای بله،ایتا و روبیکا نمی رسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
منظورتون از تلگرام عقب مونده هست دیگه!!! خجالت کشیدن اینا رو فرمویدن ؟؟؟ بله،ایتا و روبیکا خودشون کپی ناقص از تلگرام واینستاگرام اند داداچ.....
آخرین اخبار